RODZAJE ZAJĘĆ

Jakie zajęcia Cię interesują?

BIKINI SHAPE

Trening, który przygotuje Cię na spotkanie ze słońcem i pozwoli wyjść na plażę w bikini. Podczas zajęć zredukujesz tkankę tłuszczową i cellulit oraz wymodelujesz brzuch, pośladki, uda i ramiona przy pomocy hantli, taśm itp. Zajęcia idealne dla zapracowanych osób, którym zależy na szybkich efektach.

BOOT CAMP

Trening rekruta prowadzony w formie interwału 60:30 sekund sprawi, że poczujesz się, jakbyś naprawdę miał dołączyć do świetnie wyszkolonej armii! Ćwiczenia w większości wzmacniające zbudują Twoją wytrzymałość, a ogromna dawka motywacji ze strony trenera zmusi do maksymalnego wysiłku.

CARDIO

Bardzo energetyczne zajęcia złożone w całości z prostych ćwiczeń cardio, dzięki którym poprawisz swoją kondycję. System interwałowy tego treningu dodatkowo przyspieszy uzyskanie pożądanych efektów. Szybkie tempo treningu sprawi, że nie tylko zrzucisz zbędne kilogramy, ale także poprawisz wydolność serca oraz wyprodukujesz mnóstwo endorfin.

CORE&ABS

Intensywny trening mięśni brzucha, lędźwi i bioder odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa i miednicy. Dzięki ćwiczeniom wzmocnisz całą sylwetkę i poprawisz postawę swojego ciała, a ćwicząc regularnie dodatkowo wyrzeźbisz brzuch.

FIT COMBAT

Energetyczny trening spalający, będący połączeniem aerobiku i podstaw kickboxingu. Proste, umiarkowanie intensywne zajęcia poprawią Twoją kondycję, wytrzymałość i zwiększą pewność siebie.

LADY SQUAT

Ćwiczenia, dzięki którym wyrzeźbisz dolne partie ciała: wyszczuplisz uda i ujędrnisz pośladki. Trening, dzięki któremu łatwiej rozprawisz się z cellulitem - idealny na spalanie tkanki tłuszczowej. Duża liczba powtórzeń sprawia, że trening jest intensywny, a efekty bardzo szybko widoczne.

PUMP!

Trening siłowy ze sztangą przy muzyce. Ćwiczenia wykonywane przy umiarkowanym obciążeniu oraz dużej ilości powtórzeń. Stopień trudności zmieniany przez dobranie odpowiedniego obciążenia. Idealny trening dla kobiet i mężczyzn, którzy chcą nauczyć się prawidłowej techniki pracy ze sztangą. Choreografię i muzykę zmieniamy co kilka miesięcy.

STEP&STRETCH

Trening z użyciem stepów, podczas którego spalisz kalorie, wysmuklisz swoją sylwetkę i podniesiesz swoją sprawność. W drugiej części zajęć wykorzystasz step, żeby w zupełnie nowy sposób rozciągnąć i rozluźnić mięśnie po wysiłku.

ZUMBA®

Inspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku, które przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne i kombinacje ruchów razem z motywującą muzyką stwarzają atmosferę imprezy i porywają do zabawy.

STRETCHING

Spokojne zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni w celu ich uelastycznienia. Poprawiają ukrwienie i pozwalają rozruszać całe ciało. Zajęcia idealne dla osób, które spędzają dużo czasu w pozycji siedzącej.

STRONG®

Zajęcia, które łączą trening siłowy, plyometryczny, funkcjonalny i kardio. Trening angażuje wszystkie partie ciała, a także poprawia zwinność, mobilność, ogólną koordynację ruchową, wydolność oraz pozwala wysmuklić sylwetkę. Muzyka stanowi główny element treningu i motywuje do zaangażowania, zwiększa intensywność wykonywania ćwiczeń, a tym samym przyśpiesza osiąganie końcowych rezultatów.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe oraz mobilizujące kręgosłup i obręcz barkową. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. Zdrowy kręgosłup to zajęcia o łagodnym charakterze, przeznaczone dla osób w każdym wieku.

GRAFIK ZAJĘĆ

Wybierz zajęcia idealne dla siebie.

CENNIK

Wybierz najlepsze rozwiązanie.

TWOJE KONTO

Zaloguj się do swojej strefy klienta.

FIS Fitness i Siłownia

ul. Mikołaja Kopernika 5

09 - 100 Płońsk

534 210 380

Klub jest czynny w godzinach:

Poniedziałek - Piątek:

od 7:00 do 12:00

[ i ]

od 15:00 do 22:00

Sobota - Niedziela:

od 8:00 do 12:00

 
 

[ i ] - przerwa techniczna, klub nieczynny

Napisz do nas!

Honorujemy karty: