RODZAJE ZAJĘĆ

Jakie zajęcia Cię interesują?

BRZUCH + POŚLADKI

Energetyczny trening  wzmacniający całe ciało i poprawiający samopoczucie. Specjalnie dobrane zestawy ćwiczeń ujędrnią Twoje pośladki i pozwolą skutecznie spalić tkankę tłuszczową w okolicy brzucha. Dzięki tym zajęciom łatwiej rozprawisz się z cellulitem - duża liczba powtórzeń ćwiczeń sprawi, że efekty będą bardzo szybko widoczne.

BIKINI SHAPE

Trening, który przygotuje Cię na spotkanie ze słońcem i pozwoli wyjść na plażę w bikini. Podczas zajęć zredukujesz tkankę tłuszczową i cellulit oraz wymodelujesz brzuch, pośladki, uda i ramiona przy pomocy hantli, taśm itp. Zajęcia idealne dla zapracowanych osób, którym zależy na szybkich efektach.

CARDIO

Bardzo energetyczne zajęcia złożone w całości z prostych ćwiczeń cardio, dzięki którym momentalnie poprawisz swoją kondycję. Szybkie tempo treningu sprawi, że nie tylko zrzucisz zbędne kilogramy, ale także poprawisz wydolność serca oraz wyprodukujesz mnóstwo endorfin. 

CARDIO + BRZUCH

Dynamiczny trening składający się z prostych ćwiczeń cardio, poprawiających wydolność organizmu. Energetyczne zajęcia poprawią Twoje samopoczucie i pomogą w spalaniu tkanki tłuszczowej, a w połączeniu z ćwiczeniami angażującymi mięśnie brzucha sprawią, że wymodelowanie tej części ciała będzie jeszcze skuteczniejsze.

FIT BALL

Zajęcia absolutnie dla wszystkich, bez względu na wiek i stopień zaawansowania. Przy pomocy piłki odkryjesz nowe poziomy intensywności pracy z mięśniami Twojego ciała i poprawisz równowagę. Dzięki tym zajęciom uzupełnisz swój cotygodniowy trening o wzmocnienie osłabionych mięśni kręgosłupa.

FIT COMBAT

Energetyczny trening spalający, będący połączeniem aerobiku i podstaw kickboxingu. Proste, umiarkowanie intensywne zajęcia poprawią Twoją kondycję, wytrzymałość i zwiększą pewność siebie.

PUMP!

Trening siłowy ze sztangą przy muzyce. Ćwiczenia wykonywane przy umiarkowanym obciążeniu oraz dużej ilości powtórzeń. Stopień trudności zmieniany przez dobranie odpowiedniego obciążenia. Idealny trening dla kobiet i mężczyzn, którzy chcą nauczyć się prawidłowej techniki pracy ze sztangą. Choreografię i muzykę zmieniamy co kilka miesięcy.

STEP&STRETCH

Trening z użyciem stepów, podczas którego spalisz kalorie, wysmuklisz swoją sylwetkę i podniesiesz swoją sprawność. W drugiej części zajęć wykorzystasz step, żeby w zupełnie nowy sposób rozciągnąć i rozluźnić mięśnie po wysiłku.

STRETCHING

Spokojne zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni w celu ich uelastycznienia. Poprawiają ukrwienie i pozwalają rozruszać całe ciało. Zajęcia idealne dla osób, które spędzają dużo czasu w pozycji siedzącej.

STRONG®

Zajęcia, które łączą trening siłowy, plyometryczny, funkcjonalny i kardio. Trening angażuje wszystkie partie ciała, a także poprawia zwinność, mobilność, ogólną koordynację ruchową, wydolność oraz pozwala wysmuklić sylwetkę. Muzyka stanowi główny element treningu i motywuje do zaangażowania, zwiększa intensywność wykonywania ćwiczeń, a tym samym przyśpiesza osiąganie końcowych rezultatów.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe oraz mobilizujące kręgosłup i obręcz barkową. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. Zdrowy kręgosłup to zajęcia o łagodnym charakterze, przeznaczone dla osób w każdym wieku.

ZUMBA®

Inspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku, które przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne i kombinacje ruchów razem z motywującą muzyką stwarzają atmosferę imprezy i porywają do zabawy.

GRAFIK ZAJĘĆ

Wybierz zajęcia idealne dla siebie.

CENNIK

Wybierz najlepsze rozwiązanie.

TWOJE KONTO

Zaloguj się do swojej strefy klienta.

FIS Fitness i Siłownia

ul. Mikołaja Kopernika 5

09 - 100 Płońsk

534 210 380

Klub jest czynny w godzinach:

Poniedziałek - Piątek:

od 7:00 do 12:00

[ i ]

od 15:00 do 22:00

Sobota - Niedziela:

od 8:00 do 12:00

 
 

[ i ] - przerwa techniczna, klub nieczynny

Napisz do nas!