RODZAJE ZAJĘĆ

Jakie zajęcia Cię interesują?

Zaczynasz swoją przygodę z treningiem? Fantastycznie!

(Kliknij - zobacz film)

BOOT CAMP

Trening rekruta prowadzony w formie interwału 60:30 sekund sprawi, że poczujesz się, jakbyś naprawdę miał dołączyć do świetnie wyszkolonej armii! Ćwiczenia w większości wzmacniające zbudują Twoją wytrzymałość, a ogromna dawka motywacji ze strony trenera zmusi do maksymalnego wysiłku.

FAT BURNING STEP

Zajęcia na stepach, podczas których skupisz się na redukowaniu tkanki tłuszczowej. Trening zbudowany jest z prostej części choreograficznej z elementami wzmacniającymi całe ciało - dzięki tej kombinacji kształtowanie sylwetki jest satysfakcjonujące i pozwala szybciej osiągać efekty.

FIT BALL

Zajęcia absolutnie dla wszystkich, bez względu na wiek i stopień zaawansowania. Przy pomocy piłki odkryjesz nowe poziomy intensywności pracy z mięśniami Twojego ciała i poprawisz równowagę. Dzięki tym zajęciom uzupełnisz swój cotygodniowy trening o wzmocnienie osłabionych mięśni kręgosłupa.

(Kliknij - zobacz film)

FIT COMBAT

Energetyczny trening spalający, będący połączeniem aerobiku i podstaw kickboxingu. Proste, ale dosyć intensywne zajęcia przy motywującej muzyce poprawią Twoją kondycję, wytrzymałość i zwiększą pewność siebie. Jeśli potrzebujesz uwolnić nadmiar energii w niepowtarzalnej atmosferze, te zajęcia są dla Ciebie!

LADY SQUAT

Zajęcia, dzięki którym wyrzeźbisz dolne partie ciała: wyszczuplisz uda i ujędrnisz pośladki. Jeśli chcesz skutecznie rozprawić się z cellulitem, ten trening jest idealnym narzędziem! Duża liczba powtórzeń, zwłaszcza przysiadów (ang. squat) sprawi, że efekty będą widoczne bardzo szybko.

(Kliknij - zobacz film)

PUMP!

Trening siłowy ze sztangą przy muzyce. Ćwiczenia wykonywane przy umiarkowanym obciążeniu oraz dużej ilości powtórzeń. Stopień trudności zmieniany przez dobranie odpowiedniego obciążenia. Idealny trening dla kobiet i mężczyzn, którzy chcą nauczyć się prawidłowej techniki pracy ze sztangą. Choreografię i muzykę zmieniamy co kilka miesięcy.

SPEED UP!

Przyspieszamy! Dzięki tym zajęciom ekspresowo poprawisz swoją kondycję. Prosta choreografia i bardzo szybkie tempo ćwiczeń sprawią, że wydolność Twojego organizmu będzie rosła z każdym tygodniem. Ten trening to idealny sposób na uwolnienie ogromnej dawki energii i zrzucenie zbędnych kilogramów!

(Kliknij - zobacz film)

STRETCHING

Spokojne zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni w celu ich uelastycznienia. Poprawiają ukrwienie i pozwalają rozruszać całe ciało. Zajęcia idealne dla osób, które spędzają dużo czasu w pozycji siedzącej.

(Kliknij - zobacz film)

STRONG

Mocny trening, który poprawi Twoją zwinność, mobilność, wydolność i koordynację. Idealne połączenie elementów kardio, siłowych, funkcjonalnych i plyometrycznych pozwoli Ci wysmuklić sylwetkę, a specjalna muzyka zwiększy intensywność wykonywania ćwiczeń, dzięki czemu szybciej osiągniesz rezultaty.

TOTAL BODY

Trening, dzięki któremu równomiernie wymodelujesz całe ciało. Specjalnie dobrane ćwiczenia zaangażują wszystkie partie mięśniowe i pozwolą na szybkie wysmuklenie Twojej sylwetki. Podczas zajęć będziesz korzystać m.in. z ciężarków, gum, sliderów i innych przyrządów, które zmaksymalizują Twoje efekty.

TRENING OBWODOWY

Mocny trening interwałowy angażujący całe ciało, dzięki któremu poprawisz kondycję i wytrzymałość. Zajęcia mają formę obwodów: każda runda składa się z kilku ćwiczeń ze sprzętem crossfitowym - na znak instruktora przechodzisz do kolejnego zadania. Gwarantowane efekty i świetna atmosfera!

(Kliknij - zobacz film)

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe oraz mobilizujące kręgosłup i obręcz barkową. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. Zdrowy kręgosłup to zajęcia o łagodnym charakterze, przeznaczone dla osób w każdym wieku.

FIS Fitness i Siłownia

ul. Mikołaja Kopernika 5

09 - 100 Płońsk

534 210 380

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek

7:00 - 22:00

sobota - niedziela

8:00 - 12:00

Jak dojechać? (Kliknij mapę)