PIERWSZE KROKI

Zaczynasz swoją przygodę z treningiem? Fantastycznie!

Sprawdź, jak się przygotować do pierwszej wizyty w klubie :)

  1  

WYBIERZ SWÓJ TRENING

  • Określ „Twój cel” (trening ogólnorozwojowy, utrata tkanki tłuszczowej, wzmacnianie i wytrzymałość, profilaktyka bólów kręgosłupa, relaks).

  • Biorąc pod uwagę własne upodobania i założony cel wybierz odpowiadające Ci zajęcia lub typ treningu.

  • Jeśli jesteś pierwszy raz w klubie fitness wybierz zajęcia ogólnorozwojowe, zawierające podstawowe kroki i proste, efektywne ćwiczenia.

  • Jeśli potrzebujesz pomocy na siłowni, pytaj śmiało, pomożemy Ci oswoić tę przestrzeń.

  2  

ZAREZERWUJ MIEJSCE W GRUPIE

Możesz tego dokonać przez:

Zadzwoń do nas, jeśli potrzebujesz pomocy: 534 210 380.

  3  

PRZYJDŹ I ZABIERZ ZE SOBĄ

  • Strój do ćwiczeń - wygodny i wykonany z materiałów sprzyjających podejmowaniu wysiłku fizycznego.

  • Obuwie – sportowe, antypoślizgowe (do zajęć najlepsze są specjalne buty do fitnessu, ale mogą być „adidasy” przeznaczone do biegania, koszykówki itp.). Obuwie bezwzględnie musi być zmienione w szatni, przed wejściem na siłownię lub na salę fitness.

  • Ręcznik – do ćwiczeń na macie i sprzętach na siłowni (oparcia, siedziska) ze względów higienicznych oraz do ocierania potu z czoła :) Jeśli zapomnisz o ręczniku, możesz go wypożyczyć w recepcji.

  • Butelkę wody mineralnej, najlepiej niegazowanej lub napój izotoniczny (min. 0,75l/godzinę wysiłku). Napoje możesz również nabyć w naszym klubowym barze.

  • Dużą porcję optymizmu! :)

PAMIĘTAJ:

  • Na zajęcia przychodź punktualnie (niekompletny trening jest niebezpieczny i nieefektywny). Nigdy nie pomijaj rozgrzewki.

  • Optymalny trening (przynoszący oczekiwane efekty) powinien być wykonywany przynajmniej 3 razy w tygodniu. Możesz zacząć od 2 treningów w tygodniu. Wysiłek podejmowany tylko raz w tygodniu nie będzie znacząco oddziaływał na organizm.

  • Nie przesadzaj z ilością zajęć. Liczy się jakość, nie ilość.

  • Odpoczynek jest równie ważny co wysiłek – w ramach odnowy biologicznej weź prysznic po treningu – najlepiej na zmianę ciepły/zimny.

  • Nie jedz obfitego posiłku zaraz przed zajęciami. Obciążony żołądek będzie istotną barierą w angażowaniu się w ćwiczenia :)

  • Bądź dla siebie wyrozumiała/y – nie wszystko wyjdzie „od razu”, a często pierwszy trening trzeba po prostu przetrwać, żeby na kolejnych było łatwiej :)

  • „Kto pyta, nie błądzi” - w naszym klubie to my jesteśmy dla Ciebie, więc w razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości zgłoś się do dowolnego instruktora lub do recepcji, pomożemy!

FIS Fitness i Siłownia

ul. Mikołaja Kopernika 5

09 - 100 Płońsk

534 210 380

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek

7:00 - 22:00

sobota - niedziela

8:00 - 12:00

Jak dojechać? (Kliknij mapę)